← Zpět na hlavní stránku

Obchodní podmínky

Provozovatel služeb: Clean Bros
Sídlo: Chrudim, Pardubický kraj
IČO: XXXXXXXX
E-mail: info@cleanbroschrudim.cz
Telefon: +420 XXX XXX XXX

Poslední aktualizace: 2024

Důležité: Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti mezi provozovatelem služeb Clean Bros a zákazníkem v souvislosti s poskytováním úklidových služeb.

1. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky (dále jen "Podmínky") upravují vzájemná práva a povinnosti mezi provozovatelem služeb Clean Bros Chrudim (dále jen "Provozovatel") a zákazníkem (dále jen "Zákazník") při objednávání a poskytování úklidových služeb.

Tyto Podmínky jsou platné a účinné ode dne jejich zveřejnění na těchto webových stránkách. Provozovatel si vyhrazuje právo tyto Podmínky kdykoliv změnit nebo doplnit. Změněné Podmínky se vztahují na objednávky přijaté po dni jejich zveřejnění.

2. Definice pojmů

3. Objednávání služeb

3.1. Způsob objednání

Zákazník může služby objednat prostřednictvím:

3.2. Obsah objednávky

Objednávka musí obsahovat alespoň následující údaje:

3.3. Potvrzení objednávky

Provozovatel potvrdí objednávku zákazníkovi do 24 hodin od jejího přijetí. Smlouva o poskytování služeb vzniká potvrzením objednávky Provozovatelem, a to buď písemně, e-mailem, nebo ústně při osobní schůzce.

4. Ceník a platba

4.1. Ceny služeb

Ceny služeb jsou uvedeny v ceníku na webových stránkách. Ceny jsou orientační a konečná cena je stanovena po osobní prohlídce prostor a domluvě se zákazníkem. Ceny jsou uvedeny včetně DPH.

4.2. Cenová nabídka

Pro individuální služby a větší zakázky připraví Provozovatel písemnou cenovou nabídku, která je platná po dobu 30 dnů od jejího vystavení.

4.3. Platební podmínky

4.4. Vrácení platby

V případě předčasného ukončení smlouvy nebo zrušení objednávky ze strany Provozovatele bude zákazníkovi vrácena poměrná část zaplacené částky.

5. Práva a povinnosti provozovatele

5.1. Povinnosti Provozovatele

5.2. Práva Provozovatele

6. Práva a povinnosti zákazníka

6.1. Povinnosti Zákazníka

6.2. Práva Zákazníka

7. Storno podmínky

7.1. Zrušení objednávky ze strany Zákazníka

7.2. Zrušení objednávky ze strany Provozovatele

Provozovatel má právo zrušit objednávku v případě vyšší moci, nemoci zaměstnanců nebo z jiných závažných důvodů. V takovém případě se snaží najít náhradní termín a zákazník nemá nárok na storno poplatek.

8. Reklamační řád

8.1. Podání reklamace

Zákazník může podat reklamaci na kvalitu poskytnutých služeb nejpozději do 24 hodin od provedení úklidu. Reklamaci lze podat písemně na e-mail info@cleanbroschrudim.cz nebo telefonicky.

8.2. Vyřízení reklamace

Provozovatel se zavazuje vyřídit reklamaci do 5 pracovních dnů od jejího doručení. V případě oprávněné reklamace Provozovatel zajistí bezplatné opravné provedení služby nebo poskytne přiměřenou slevu z ceny.

8.3. Nespokojenost se službou

V případě nespokojenosti se službou má zákazník právo požadovat bezplatné opravné provedení úklidu do 48 hodin od oznámení, pokud nebyla služba provedena v dohodnuté kvalitě.

9. Odpovědnost za škody

9.1. Odpovědnost Provozovatele

Provozovatel odpovídá za škody vzniklé na majetku zákazníka v souvislosti s výkonem služby, pokud byly způsobeny zaviněním Provozovatele nebo jeho zaměstnanců. Provozovatel je pojištěn na odpovědnost za škody vzniklého při výkonu služby.

9.2. Omezení odpovědnosti

Provozovatel neodpovídá za škody na věcech, které nebyly předem nahlášeny jako cenné nebo křehké, ani za škody vzniklé v důsledku závadného stavu prostor nebo vybavení zákazníka.

9.3. Hlášení škody

Zákazník je povinen jakoukoliv škodu nahlásit Provozovateli okamžitě po jejím zjištění, nejpozději do 24 hodin od provedení služby.

10. Ochrana osobních údajů

Provozovatel zpracovává osobní údaje zákazníka v souladu se Zásadami zpracování osobních údajů, které jsou dostupné na těchto webových stránkách. Zpracování osobních údajů probíhá v souladu s GDPR a zákonem č. 110/2019 Sb.

11. Závěrečná ustanovení

11.1. Změna podmínek

Provozovatel si vyhrazuje právo změnit tyto obchodní podmínky. Změněné podmínky se vztahují na nové objednávky přijaté po dni jejich zveřejnění na webových stránkách.

11.2. Řešení sporů

Spory vzniklé z těchto obchodních podmínek nebo ze smluvního vztahu budou strany řešit přednostně smírnou cestou. Pokud se strany nedohodnou, budou spory řešeny před příslušnými soudy České republiky.

11.3. Platná legislativa

Tyto obchodní podmínky se řídí právním řádem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

11.4. Kontakt

V případě dotazů k těmto obchodním podmínkám nás můžete kontaktovat:

Clean Bros
E-mail: info@cleanbroschrudim.cz
Telefon: +420 XXX XXX XXX
Chrudim, Pardubický kraj

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 2024.

← Zpět na hlavní stránku